Как се доставят поръчките?
PONKI.BG доставя стоките, поръчани от вас с куриерска фирма Speedy. Поръчката ви може да бъде доставена до всяка точка в България – до адрес или до поискване в офис на куриера. Тук можете да разгледате офисите на куриера www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats.
За максимално удобство и коректност , всяка заявка пристига с опция „преглед и тест“. В случай, че моделът не Ви допада или размерът не Ви става, може на момента да го откажете на куриера.
При отказ от поръчка след извършен преглед и/или тест клиентът е задължен да заплати куриерските разходи по пратката.
Ако сте заплатили поръчката си:
В срок от 14 дни имате право да върнете или замените това, което сте поръчали, но само ако е в състоянието, в което сте го получили от нас. Продуктът да не е носен навън, а само пробван в домашни условия и оригиналната опаковка и етикетите да не са отстранени. Ако тези условия са спазени, веднага след като го получим обратно от Вас, ще направим замяна за предварително избран от Вас модел или ще Ви възстановим пълната стойност, която сте заплатили за него.
Как да подменя размера?
При нужда от замяна на размер или модел е нужно да предприемете следните стъпки :
1.Попълвате си формуляра , който е на хартиен носител и доставен заедно с Вашата пратка.
2.След като попълните подобаващо формуляра , връщате пратката обратно към нас. Данните за доставка ще намерите на гърба на формуляра.
3.След като получим пратката , в рамките на 4 работни дни извършваме замяната водейки са по информацията , която е на формуляра.
В случай , че имате нужда от допълнителна помощ , моля свържете се с нас по най-удобния за Вас начин – на телефон 0889 59 59 91 или 0896 86 36 60, пишете ни съобщение на Facebook страницата ни facebook.com/ponkibg или на имейл contact@ponki.bg. При замяна куриерската услуга в двете посоки е за ваша сметка.
Как мога да върна закупен продукт?
Ако желаете да върнете продукт към нас и да Ви възстановим сумата по него, трябва да ги изпратите обратно на адреса , от който сте го получили.
Адреса за доставка ще намерите на гърба на формуляра , който изпращаме заедно с всяка една пратка.
Връщането задължително трябва да е с опция „Преглед“ и с наложен платеж, равен на стойността на артикула, който ни връщате. След като получим артикула, ще може да получите парите си в брой от куриерската фирма на следващия работен ден.
В случай , че имате нужда от съдействие може да направите справка на тел.: 0889595991 или 0896863660
Какъв е срока за обработка и доставка?
Поръчките, направени до 15:00 часа се обработват на същия ден като и се доставят в рамките на 4 работни дни, но най-често пристигат на следващия работен ден между 9:30 и 17:00 часа до адрес или до 10:00 часа в офис на куриера.
В събота доставките до офис се извършват до 13:00 тъй като куриерските фирми работят от 9:00 до 13:00 часа, а заявките, които са до адрес се доставят след уикенда.
Поръчките, направени след 15:00 часа се обработват на следващия работен ден. Всички заявки направени събота след 12:00 часа и неделя се обработват в Понеделник. Пратките до адрес могат да бъдат доставени в Събота с допълнително указание, за което дължимата стойност на доставката се увеличава с 2лв. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.