Поръчки: 0896 708 790 Рекламации и замяна:  0896 863 660 / 0887 771 027 

Често задавани въпроси

1. Как да направя поръчка?  
След като изберете артикул и неговия размер, трябва да го добавите в кошницата за покупки. След като приключите с пазаруването използвайте бутона „Кошница” в горния десен ъгъл , за да завършите поръчката, следвайки описаните стъпки. Другият способ е въвеждайки данните за доставка в прозорчето „бърза поръчка“.
2. Как ще получа потвърждение за поръчката?  
След успешно направена поръчка ще получите e-mail с потвърждение. Ако не получите такъв до 2 часа, моля да проверите папката Spam / Нежелата поща на вашата пощенска кутия или се свържете с нас.
3. Мога ли да отменя поръчката си?  
Можете да отмените направена поръчка , преди тя да е изпратена. Отмяната е възможна чрез телефонно обаждане.
4. Какъв е срока за доставка?  
Срокът за доставка е от 1 до 4 работни дни в зависимост от предпочитаната услуга , населеното място и часът , в който е заявена поръчката.
5. Какво се случва , ако по време на доставката не съм на адреса?  
Може да се случи, да не сте на посочения адрес в часа на доставката.
В такива случаи куриерът ще се опита да се свърже на посочения телефон, за да установите удобен за Вас час.
В случай, че куриера не успее да се свърже с Вас, поръчката Ви ще се съхранява в най-близкия офис на куриерската компания в продължение на 7 дни.
6. Как и кога ще платя?  
Стойността на поръчката се заплаща на куриера в брой или на ПОС терминал при получаване на пратката. (наложен платеж)
7. Мога ли да направя замяна на размер или замяна за друг модел?  
Замяна на продукти закупени от интернет магазина е възможна в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на доставката.
Закупените продукти могат да бъдат заменени по желание на клиента без значение дали са от същия вид.
При замяна куриерската услуга в двете посоки е за ваша сметка.
8. Как мога да върна закупен продукт с цел възстановяване на сума?  
Ако желаете да върнете продукт към нас и да Ви възстановим сумата по него, трябва да ги изпратите обратно на адреса, от който сте го получили.
Ако не пазите товарителница и не знаете от кой адрес Ви е изпратена може да направите справка на тел.: 0889595991 или 0896863660
Връщането задължително трябва да е с опция "Преглед" и с наложен платеж, равен на стойността на артикула, който ни връщате. Куриерската услуга за връщането към нас е за сметка на клиента.
След като получим артикула, ще може да получите парите си в брой от куриерската фирма на следващия работен ден.
9. Как да избера правилния размер?  
За Ваше улеснение сме подготвили подробна информация относно определянето на размера в секция „ръководство за размери“. Кликнете тук
10. Имат ли гаранция продуктите?  
Всички продукти предлагани в ponki.bg имат 1 месец гаранция , която се счита от датата на получаване.
В случаи на рекламация , молим да се съобразите , че :
*Не е изтекъл 30-дневният срок от датата на покупката.
*Чифтът не е манипулиран в домашни условия или от друг специалист.
*За ремонт се приема задължително чифт.
*Чифтът трябва да е почистен.
*НЕ се приемат рекламации възникнали в последствие на неправилна употреба т.е. повреди възникнали поради външни фактори като ужулване , удряне , протъркване , суркане или спъване в твърди повърхности. 
* При рекламации влизат - фабрични / козметични дефекти  , съществуващи още преди да бъде използван артикулът или  спукване на подметка , разшиване , отлепване на кожа , проблеми свързани с лепки и ципове.
11. Към кого да се обърна при възникнала рекламация?  
Рекламациите се предявяват към чрез позвъняване на  телефоните за рекламации и замяна  или чрез контактната форма на сайта т.е. на имейл , само и единствено , ако продуктите са били закупени от интернет магазин www.ponki.bg. При рекламации възникнали в последствие на покупка от физически магазин трябва да се обърнете към търговския обект , от който сте закупили продукта.

 
  
12. Как правилно да поддържам обувките си ?  
1. Не се препоръчва обувните артикули да се перат в пералня.
2. Почистването може да се прави само с хладка сапунена вода, а накрая се изплакват добре само с чиста хладка вода.
3.Препоръчително е да имате поне 2 чифта , за да може да ги редувате и да ги носите през ден.
4.Не носете обувките на бос крак , което може да доведе до замърсяване на вътрешната част и неприятни миризми.
5.Кожените обувки може да се почистват нежно и леко само с влажен парцал, а за тези от велур или набук трябва да използвате специална мека четка и подходящ спрей.
6.Обувките , за които не е упоменато , че са водоустойчиви или непромокаеми , има вероятност  да пропускат вода при дъждовно време или сняг.
7.Препоръчително е обувките често да се почистват и поддържат , за да запазят подходящ външен вид за по-дълго време.
8. Имайте предвид , че е нормално кожените обувки да не запазят нормалния си външен вид при удар или ужулване в твърди повърхности.
9. Не се притеснявайте , ако при моментна промяна на цвета при почистване , тъй като след като изсъхване възвръщат стария си цвят.